MetinAlpinannesi31 5 haftalıkken kanamam oldu. Devlete acile gittik eşimle alttan muayene etmek istedi izin vermedim. Ablamında benden önce kanaması baslamıstı çünkü. Alttan bakacak olursa baktırma, bebek düşer demişti . Progestan yazdı. İkinci günü geri gittim tekrar alttan bakmak istedi başka bi doktor yine izin vermedim. Özele gittim hafta başında hemen, alttan muayene etmedi hiç ilaçlarımı düzenli kullanmamı dinlenmemi söyledi. Ayağımın altına yastık koydum iki tane, yerimden kalkmadm, yükseklere uzanmadm, ağır hiçbir şey kaldırmadım. 5 kilo su bile. Bi haftanın sonunda bebeğimin kalp atışını duyduk. Şuna 1 yaşında ellerinizden öper. Rabbim kavuştursun