Kızlar Merhaba
kızım da 3 gündür geçmeyen bir pişik var ,ne yapacağımı şaşırdım artık ,bezini çok sık değiştiririm,altını açık bekletirim,mutlaka altını pamukla silerim ama tam geçti diyorum tekrar kırmızılık başlıyor ,ne yapabilirim ,yardımcı olurmusunuz,tavsiyeleriniz için şimdiden çok teşekkür ederim,yaptıklarımı da yazıyım size
4 numara Molfix Pure And Soft kullanıyorum
Pişik kremi olarak Bepantene ve Desitin (mor renk )kullanıyorum
pişik tedavisi için de günde 2 defa Fito krem kullandım ama geçmedi ve pişiğimizin de oluşma nedeni Portakal Suyu oldu 😪😪😪