Çıldırdıcam ya. Şu platformda bile kimsenin umrunda değil. Arkadaş bir şehir yandı. İnsanların evi yandı. ses olsanıza! Burda sabahtan akşama o günah bu günah yazan insanlar ! Ormanlar yandı , hayvanlar helak oldu. İnsanların evi iş yeri yandı. Bi ses olun!