Haticelif25 Merhaba arkadaşlar bebeğim 5,5 aylık ateşini ölçtüm 37,8 çıktı çok yüksek değil gibi damaklarını elleyince ağlaması duruyor acaba diş mi çıkarıyor
Ayse1412 Haticelif25 olabilir bizde o zaman çıkarmaya başladık kasiniyodur bebeklerin ateşleri biraz yüksek olur 37.5 normal olarak görüyorlar 38 derece ve üstü ateş sayiliyo dış kasiyici verebilirsin eline yada jel al ağrısını alır
mincagnannesi emzik kullanıyosa emziğine su çektir buzluğa koy biraz soğusun sonra ver miniğine rahatlatır inş ☺️ benim de 5 aylık oğlum var diş zamanını bekliyorum gelse de bitse o stresli zamanlar Allah kolaylık versin 💙