serraca Merhabalar dün bir buçuk yas aşısı olduk ancak bacağında şişlik ve kızarıklık oldu normal mi bu gecici bir durum mu? Sizdede oldu mu?
suuuuu serraca Aşı sonrası olabilecek birsey canm. Soğuk kompres uygula bir kaç güne geçer inşallah geçmiş olsun💐😇