Tgbh28 göturmedım canm bugn basladı zaten kusması biranda olunca reflu diye dusunmedım hıc usuttumu aceba dedım mama ıcıyır gunde bir kere aceba suyunda sıkntı mı oldu usudumu dıye dusunup duruyorum. Aranızda tecrube lı annelrm varsa birseyler kaynatıp verebılrmıyım kaynanam burada oda nane kaynatalm dedı napalm yapsın mi bir bura var danısacagm😔🙏