Eizeee kesiği değil de kat kat açmalarini ve kat kat dikmelerini hissettim. Benimki biraz uzun hikaye ve anestezi doktorunun bilinçsizliğiyle gelen bilgisizlik.! Ben As ve spina bifida (ayrık omurga) hastasıyım. Anestezici ilk kez böyle birinin doğumuna katılınca genel mi yapsak, belden mi diye defalarca yatırıp kaldırdılar beni. Napiyorsaniz yapın artık yeter bu stresten kurtulmak istiyorum dedim. Ellerim bağlıydı ellerim açıldı, kollarım yere düştü kendimi oynatmaktan ve çıktığımda kekemeye baglamistim. Hastanın uyusuklugu geçecek mi bakalım deyip hemen beni arayın demis dneme yapar gibi. Tam uyuşma ameliyat bitiminde oldu.