Arkadaşlar benim bebeğim 26 haftalık doğdu 3 buçuk ay yoğun bakımda kaldı düzeltilmiş 3 aylık doğduğuda 6 ay oldu 90 100 ml mama içiyodu şuanda 120 ml içiyo aptamil kullanıyoruz günde 6 7 biberon falan içiyo sizce azmı bu miktar nasıl miktarı arttırabilirim