yesimmmmmmm Merhabalar bebeğim 6 aylık kısa kol zıbınla uyutuyorum üzerine ince bi örtü atıyorum sizler ne şekilde uyutuyosunuz ev genelde sabah akşam 28 derece ve 25 derece arası
esmaerdemir yesimmmmmmm sadece zıbın üzerine ince müslin örtü atıyorum onu da kendisi atıyor üzerinden gece 24 e düşüyor tek evde sıcak Baya
crybaby yesimmmmmmm ince tulum giydiriyorum ama şuan sıfır kolluyla uyudu üstüne ince bir müslin örterim yeter
KuzeyinAnnesi03 yesimmmmmmm Mayıs ayından beri yani 5 aylıktan beri sadece zıbın bu kadar 🙏 gündüzleri de bu şekilde . Uyurken hep vantilatör açık odasında