Kızlar sekiz aylık olduk hala yemeklerle barışamadık o yemiyor diye benim de artık öyle hazırlayasım gelmiyor açıkçası çünkü biliyorum ki yemicek kilosu az mı derseniz maşallah sütüm yarıyor yani herkes on aylık de diyor ama yine de alışması lazım biliyorum siz nasıl alıştırdınız az az sık sık mı denesem