Dilekbodur Annelerim merhaba. Oğlum 10 gün önce 4 yaş aşısı oldu. Bugün baktım kolunda hala nohut kadar sertlik var. Normal midir bu durum. Başına gelen var mı? ya da hemşire/ ebe annelerimiz konu hakkında bilginiz var mıdır?
Noname21 Dilekbodur pamuğa kolonyayı dökün bolca ıslak olsun ovmadan bastırın sadece Dağılır Ben yaptırmadım o asıyo valla
kuzey-21 Dilekbodur soğuk kolonya ile ovalama yapın bi pamuğa dökün. Bizimde aşılarda şişlik oluyor hep.
Dilekbodur arasardaannesi ya böyle ele gelen bi sertlik demi normalde ayın 5 inde yaptırdım ama hala geçmemiş bizim de. Teşekkür ederim 😘