eminekutal Öncelikle sütüm yok diye üzülüp stres olmayın.Sürekli sütüm var, bebeğime yetiyor diyip iyi düşünün ve emzirmeyi kesinlikle bırakmayın.Benimde ilk bebeğimde sütüm çok azdı bi arkadaşımın tavsiyesiyle anason,kimyon,rezene bu üçünün karışımıyla çay yapıp her gün,üç öğün içtim ve her sabah kahvaltısında tahin ve pekmezi karıştırıp ekmeğe sürüp yedim çayla birlikte.Yaparsaniz Allah’ın izniyle inşallah sütünüz artar.Son olarak benim size bir önerim olucak instagramda bı emzirme danisani var Dilbura Demirezer diye takibe alırsanız iyi olur bana çok faydası olmuştu.❤️🙂