ebrudefne06 AslanAnnesii12 merhaba eczaci esime gunde 2,5 ml demis ama ben bir arayla 2,5 ml baslicam
iremosa AslanAnnesii12 bana doktorum haftada 3-4 defa birer tatlı kaşığı dedi. Siz her gün mü verdiniz benim aklım karıştı
Uzuunkirpiklimm Ben bu möllersi alalı 5-6 ay olmuştur fazla kullanamadım üzerinde 3 ay kullanım süresi yazıyor ,eczacıya sordum dolaptaysa bozulmaz 1 yıl kullanırsın diyor sizce bozulmuşmudur ?