Selam anneler kizim 9 aylik ve şimdiye kadar çeşidli çorbalarla besliyodum ve az puturlu püre halinde oluyordu. Şimdi iki dişi cikinca bir kac gundur kesinlikle corba ve pure yemek istemiyo kendisi çiğnemek istiyo bende oyle gidalar veriyorum ama bana gore az yiyo yani püre olunca bir kase dolusu yiyodu. Şimdi onun yarisi kadarini ya yiyor yada yemiyor. Sizce boyle doyuyomuki? Ben çok endişeleniyorum kilo kaybedicek diye😓