edacandas Öncelikle sizin Forum’a girişiniz yasak. Her hesabınızda buradaki annelerimizi negatif bir şekilde etkiliyorsunuz. Daha kaç hesabınızı atmamız lazım bilmiyorum. Lütfen kullanmayınız.
Bağış ve dekont olayına gelirsek..
Burada bence bağış karşılığı dekont istenmesi doğru bir davranış değil. Evet bağış için destekleyici bir davranış biçimi fakat bunu Forum’da yapmamalıyız. Bundan sonra bağış için dekont isteyenlerin postunu sileceğiz. Fakat yine sma hastası bebeklerimiz için duyuru yapabileceksiniz bunda bir sınırlama yok💜
Sadece karşılığında belge istenmesi doğru değil. Günün sonunda burası bir anonim platform ve öyle kalmalı.