Merhaba güzel anneler doğup büyüdüğüm şehirden taşındım eşimin işi için Ankara’ya yerleştik ama sanki başka bir ülkede gibi hissediyorum sanki dışarı çıksam farklı bir dil konuşulacak gibi o kadar yalnız hissediyorum ki henüz alışamadım tabi ama çok sevdim yinede burayı.Yenimahalle Ergenekon tarafına taşındık buraya alışmak biraz zor olacak gibi bu civarda olanlar biraz bilgi verebilir mi ne nereye yakın gibi şimdiden teşekkürler