rodinssmom kazıtmak ile saç gürleşmez halk arasında bilinen yanlışlardan biri. Boşuna kabak gibi gezdirmeyin çocuğu. 🙈 Doktorumuz da dedi götürdüğümüz kuaförlerde diyor, saç sıfırlanınca kökler net gözüktüğü için büyüdükçe sıkılaşıyor gibi dururmuş sadece alakası yokmuş yani. 2 yaşında oğlum uzadıkça terledikçe uçlardan aldırdım hep, saçı seyrek ve cansızdı bana çekmiş Şuan gürleşti zamanla. Sıfıra vurdurmak ile ilgisi yok yani. 🙏🏻🙏🏻