Merhaba. Normal şartlarda bu başlığı açmazdım ama 3,5 aylık bebeğime 2 gün önce rotarix ve nimenrix aynı gün uygulandı. Ertesi gün bir belirti göstermezken 2. ve içinde bulunduğumuz bu 3.gün hafif seyreden ateşi(37.04-38.01 arası gelgitli) ara ara huzursuzluğu ve ağlamalı bir hali var. Gün boyu ağlamaklı değil ama. Konuşuyor, gülüyor, hareketli de aynı zamanda. Öğle uykusunu hiç uyuyamadı. Gece de sabaha karşı uyanıp pek uyuyamadı. Dün ateşini düşürmek için bir kere calpol, gecesine de paranox fitil uyguladık. 37’ye düşüyor. Belli zaman sonra yeniden çıkıyor. Bu durumu aranızda yaşayan var mı acaba? Baya başlıkta gördüğüm kadarıyla çoğu anne pek bir yan etki olmadı bizde demiş ama. Doktorumuz da 72 saate kadar yan etki göstermesi normal dedi. Kafam karıştı. İnşallah aşı dışında bir problem yoktur. Evham yaptım😔