Ya 1 ay önce erken doğum yaptım bebeğim hala küvezde süt sağıp götürüyorum sütüm zaten hep az en başından beri 3-4 saatte sağarsam 30-40 ml anca çıkıyor buna zaten üzülüyordum. Sağ, sağdıkça artar dediler ama yok hep aynı. Bunun yanı sıra son 3-4 gündür de daha çok azaldı ve sol göğsümde elime gelen sertlikler var bu nedir mastit falan diye okuyorum burda ama öyle ağrı yok kızarıklık yok sadece sertlik var baya baya, diğer göğsümde yok mesela ve ordan süt daha iyi geliyor sanki napmam lazım doktora mı gitmeliyim bir de aşısı uyku hali var sürekli uykum geliyor halsizlik falan öyle de olunca şüphelendim ama nedir bu yardım eder misiniz