ebraz doğum sonrası diyetle biraz vermiştim ama yazın kızartma ,abur cubur, hamurişi ,ekmek çok abarttığım için verdiğimi de geri almıştım.1apustosta sıkı bir diyete başladım. Beyaz ekmek, paketli ürün, makarna, tatlı hamurişi yasak. 5 yada 6 dan sonra bir şey yemiyorum. Yürüyüş yada spor yapamıyorum. Yapsam incelme daha iyi olacak. 64,8 ile başladım şuan 60 kiloyum. 3-4 kilo daha vermek istiyorum. Sonra en zoru koruma evresi tabii. O zaman da yürüyüş sporla sıkılaşmak lazım