akdogan42 benim bebeğim de haftaya üç aylık olacak en son ikinci ay ölçümünde 6 kilo 200 gramdı. Bir ayda iki kilo aldı biraz tontik, mamayı kestim o yüzden en başta sarılık olduğu için hem mama hem meme veriyordum. Ellerini genellikle yumruk yapıyor, bir nesne verdiğimde kısa süreli de olsa tutuyor. Onunla konuşunca gülümsüyor ve aguluyor. Canının istediği ya da istemediği bir şey olunca ehe ehe ehe ehe şeklinde tepkisini belli ediyor. Bir de resim ve kart gösterdiğimde dikkatli bir şekilde inceleyip bazen ne düşünüyorsa gülümsüyor. Bir kere ekrana bakarken yakaladım, keyifle televizyona bakıyordu hemen kapattım büyük ihtimalle ışığa dalıyor. Gaz sancısı devam ediyor gece beşten sonra biraz huzursuz ve sevimsiz davranmaya başlıyor, hatta benden başkasına gidince gözlerinden yaşlar gelene dek ağlıyor . 3. Ay dönmeye başlar yavaş yavaş diyorlar ama şu an hiç bir çabasını göremiyorum. Bizde durumlar bu şekilde.