Sadecesude 1 yasında vicco kullandık baya bir süre sonra crocs terlikler şimdi de flodan aldık o da cok rahat cok kolay giyiliyor kendisi de rahat cıkarıyor bende kışlık bişey arıyorum istanbula çok kar yağmıyor ama yinede sıcak tutacak ortopedik bişey önerisi alabilirim