Mlkmstf Merhabalar süpürgem çok ağır Bosch kullanıyorum ama kullanamıyorum daha doğrusu 😀 hafif ama iyi çekim gücü olan memnun kaldığınız süpürge var mı ☺️
Minikalbim Mlkmstf Fakir Ranger kullanıyorum toz torbasız çok hafif çekim gücü çok iyi aşırı memnunum 2 senedir öneririm nereye çeksenşz orda bitiyor😂
Aminehumamoms Mlkmstf bende süpürge alıcam phlips marathon serisinden en iyi çekim gücü şuanda o süpürgede baktıgım kadarıyla tabi ağır ama yerden kaldırmıycaksınızki zaten srükliyceksiniz
Mlkmstf milletsanakanalizemiolacak benimde Bosch relaxxx çekim müqqq ama çok ağır bir odayı süpürünce yoruluyor insan 😭
Minikalbim Mlkmstf yok hiç olmadı 2 senedir ben bile 2 sene önce 1500 e aldım ozamanlar phılıps maraton vardı en iyisi oydu güya ama çekim gücü wlat olarak fakirle aynı hem fakir de yılların markası aratmadı başka süpürge
Mlkmstf milletsanakanalizemiolacak evet onu da gördüm ama oda ağır malesef sapı 😭 şimdi diyeceksin hiç bişey beğenmiyorsun 😀
Aminehumamoms Minikalbim ona bakılırsa tüm süpürgelerin watları aynı oluyo genelde öenmli olan yıllar geçsede düşmemesi o performansın ve maratonun üstüne kablolu süpürge tanımam ☺️
Aminehumamoms Mlkmstf kaliteli ve sağlam ürünler öyle oluyor benim herşeyim phlips Zamanında süpürgesini almadığıma pişmanım şuanda 15bin 🥹
Mlkmstf Aminehumamoms yani aslında kaliteli olsun diyorum ama sapı ağır olunca benim için sorun oluyor