Merhaba benim bebeğim de 48 günlük ve çok gazlı, muadil anakucağı ben de aldım ama henüz oturtamıyorum bebiş küçük olduğu için yarım oturur pozisyonda kalıyor içim rahat etmiyor, ergonomik değil gibime geliyor. İlerleyen zamanda kurtarıcı olacağına inanıyorum ama yenidoğan için değil malesef.