Nevarebeka1 oğlum da 2 buçuk yaşında ve hiç arkadaşı yok bir de biz küçücük köyden hallice bir ilçede yaşıyoruz parka çıkıyoruz her gün ama parkta kimse olmuyor bizden başka. Büyük çocuklar falan olunca oğlum onlarla oynamak istiyor onlarda bazen oynuyorlar bazen oralı bile olmuyorlar bi de çok fazla küfürlü konuşuyorlar çocuğum konuşmayı tam oğrenemeden küfür öğrenecek diye ödüm patlıyor. Elimden de birsey gelmiyor maalesef bu konuda bende üzülüyorum, yeter ki imkanım olsun da önümüzde ki sene kreşe gonderebileyim