Arkadaşlar gercekten artik cok bunalmış durumdayım oğlum doğduğundan beri cok huysuz bi bebek ozellikle 2.ayindan sonra aglamalari daha cok arttı oyalamak icin her seyi deniyorum ama hicbir seyden memnun olmuyor bebek arabasini sevmiyor oyun halisindan hemen sıkılıp ağliyor ana kucagi sevmiyor kanguru da hic durmuyor rahat uyusun diye hamak aldim onu da sevmedi bazen kucakta bile durmuyor kucaga alistirma diyolar keske kucaga alıssa diyorum en azindan bi carem olur oyalayacak hicbir sey bulamiyorum bu durumu yaşayan anneler var mi gecici bi surec mi onerileriniz varsa cok sevinirim