Mommlk her zamanın zorluğu ayrı ama 4. Ay beni tuketti onun dışında ilk zamanlar hep uyuyorlardi zaten, şu anda 9 aylıklar emekliyorlar ama benim evim emekleyen bebeğe çok musaitti zorlamıyor beni 5-7 ay arası çok kucak istediler o da zordu birini slinge bağlayıp diğeri kolumda takiliyordum yani her ayın ayrı zorluğu var şu an emekleme olayı beni çok rahatlattı bir yerleri karıştırmak için beni rahat bırakıyorlar bende karıştırabilecekleri yeni yerlere oyuncaklar koyuyorum güzel oluyor merak duyguları pekisiyor daha uzun oyalaniyorlar yani zaman geçtikçe siz pratikleseceksiniz 😂