Felicita Kızlar peynir ozurluyum aldığım hicbi peynir güzel çıkmıyor denk getiremiyorum. Kahvaltıya misafirim gelecek ne alayım sizce ya
kimbumadam Felicita ezine sevmeyen yoktur bence Sert tam yağlı istersin alternatif de dil peyniri örgü peynir olabilir Afiyet olsun😊
tazecikanne45 Felicita bimden aldık geçen gün. Altınkılıç marka inek peyniri yazıyor. Ezine peyniri gibi. Çok güzeldi gerçekten. Yediğim en güzel peynirdi bana göre. Tavsiye ederim
biradamavisi Felicita ben şokun çoğu ürününü beğenmem ama mis inek peyniri güzel oluyor. Yanına da Muratbey örgü peynir ve top peynir karışık bir paketi var ondan alıp bir peynir tabağı yapabilirsiniz .
kimbumadam Felicita işin gösterisi bence ezine varken diğerlerine elim gitmez benim :) Ama zengin duruyor
ikiprensesbebiss Felicita ben geçen kahvaltıya davet verdim süzme , çeçil ve ezine koymustum peynir tabağına 🎀
yavrupotuncek Felicita 😂😂 ahaha bizim burada inek peyniri derler bilirmisiniz köy peyniri diye de geçer o ve çeçil peyniri hazır paketli muhteseeeemmm daha sonra o minik top peynirler çubuk peynir keçi peyniri beyaz peynir en sevdiklerim keçi peyniri de kokmuyo bu arada
lohusaserbeti Felicita ben trakyalı olarak beyaz peynirde Ünal peyniri tek geçerim ama hangi bölgedensiniz bilmiyorum bazı bölgeler bizim peyniri yiyemiyor. Misafir geldiğinde de çeşit olması için ben çeçil,eski kaşar, hellim gibi peynirler ekliyorum
alyadua34 Ünal’ı bulamazsanız ezine sert yağlı gerçekten güzel ayrıca kahvaltı dediğiniz içinde süzme peynir çeçil peynır ve burgu peynirde alternatif olarak alabilirsiniz ☺
Cicektebenimcicekligunlerde Felicita Kaanbey peynir ve mis peynir çok güzel.. Top, çubuk,cecil peynirle domates,nane faln peynir tabağı hazırlayabilirsiniz sık duruyor. Çocuklar çok seviyor