pasaklisinkukuli Ayam başparmak tırnagı ezildiği için 1 ay sonunda cıktı yerine yenisi ne zaman gelir acaba ya canı acımıyor
sek_kahve pasaklisinkukuli normal tırnak uzama hızında uzar canım. Benim oğlanlardan birisinin ayak orta parmağı ne hikmetse mantar olmuştu tırnağı. Travazol kullandım ve tırnak düştü bir süre sonra. Yenisi normal hızda uzadı
PamukPrensesannesii pasaklisinkukuli Yeğeniminki de çıktı geçenlerde uzamaya başlamış bile 1 haftaya kalmaz yavaş yavaş uzar
soda pasaklisinkukuli canım benim de bebegımın el tırnağı morardı alttan tırnak uzadı sonra üstteki o moraran tırnak bir zaman sonra düştü. Alttan yeni çıkan tırnak yarısına kadar uzamıştı düşünce o da zaman içinde uzadı çok şükür normale döndü