Merhaba hanımlar ikinci gebeliğimdi dün sezaryen oldum sütüm hemen geldi ama şöyle bir durum var sütü sıktığım zaman damla damla sarı şeklinde geliyor bebeğe emzirdiğim zaman bebek çekiyor içine emiyor ama doyup doymadığını anlamıyorum elimle sağıyorum bazen koyu sarımtrak renk geliyor damla şeklinde böyle fışkırmıyor ilk gebeliğim de sütüm çok fazlaydı göğsüm sürekli dolardı şimdi sorum şu daha yeni ve sarı süt olduğu için mi böyle oluyor sonradan beyaz süte geçince süt doluyor mu yoksa sütüm bunda az mı çok tecrübesizim şu an üzülüyorum da bebeğim doyuyor mu doymuyor mu onuda bilmiyorum tecrübeli anneler yorum yaparsa çok sevinirim..