[silindi] Papatyasever https://ty.gl/vjti69np7 Sadece örnek olsun diye attım farklı yerlerde daha hesaplı ve set halinde de bulabilirsiniz.
Papatyasever dr_ertugrulhan aynısını kullanıyorum hep akıtıyor bi yerde hata mı yapıyorum sadece su için kullanıyorum bende
[silindi] Papatyasever Kapağını ya da emziğini tam oturtamıyor olabilir misiniz ya da hatalı üründür elinizdeki doğduğundam beri kullanıyorum hiç akıtma sorunu yaşamadım siz bilirsiniz
Papatyasever [silindi] çok moralim bozuk ne kadar denediysem hep akıttı e bebekten almıştı oğlum 8 aylık biberonu almazlar artık yenisi ile değiştirmek için 😔
Mucizemsinsenn Papatyasever evet emzirirken kendini geri itmeler başladı çığlık atmalar aglamalar biberon verince çok sakin 😖
Tgbh28 Avent kullanıyorum ama memnun değilim çok akıtıyo başlığını değiştirdim oda akıttı 🤦🏻♀️ Yeni biberon bakıyorum şimdi.