litostt1 Bebeğim 40 gunluk oldu, doğduğunda 15 gün yoğun bakımda yattı aşırı derece de iştahsız 3 saatte 60 cc yi zor içiyor ne yapsam fayda etmiyor. Aynı durumda olanlar yaşayanlar var mı