Merhaba arkadaşlar bebeğime eğitime başlayalı 2 hafta oldu başlama sebebim kakasını yaparken kaka yapıyorum diyodu çişi hiç anlamıyordu şimdi çişte sıkıntı yok götürdüğümde yapıyor genelde tabi arada kaçırmalar oluyor kakayı çişide söylememeye başladı ben anlarsam götürdüğümde denk gelirse bi kaç kez başardı sorunum söylememesi bide kaka çiş yapınca hemen klozete koşuyor ama iş işten geçmiş oluyor devam etmelimiyim umut varmı nasıl ilerliyorsunuz tecrübelerinize ihtiyacım var