kbraatlas ArvenMom ahaha dugun pastaları da ayni aslında kim bilir kaç gün önceden kalmadir tatları hep bayt oliyor hepimiz yiyoruz ama ölmüyoruz ahahah
kbraatlas ArvenMom ay deme onu 😀 bizim burda da çarşıda tek yenecek şey tavuk döner el mahkum alıyoruz şükür bisey olmadı geçen sene bi mide bulantisi yaşamıştık o😀
anabarbie PamukPrensesannesii hhHah bende turizim okudum aşkim 5 yıldızlı otellerde bile tarihi geçmiş 😂