Mesela yedi aylık bir diyet sürecim oldu sağlıklı beslendiğim için kesinlikle karnımda şişme falan olmuyordu çünkü neredeyse sıfır karbonhidrat tüketiyordum sadece bir dilim tam buğday ekmeği yiyordum onlarca ne yemiyordum ama diyet harici diyelim ki mesela pilav yedim makarna yedim veya ıvır zivir yedim ya herhangi sağlıksız bir şey rutin beslenmede karnım öyle bir şişiyor ki ve bu işi kolay kolay gitmiyor yani böyle bildiğiniz dokuz aylık hamile gibi dümdüz olan karnım sürekli şişiyor devamlı şişiyor acaba gluten hassasiyetin mi var Geçirgen bağırsak sendromu mu var çölün mu var neyin var bilmiyorum ve acayip derecede beni zorluyor yani çok gaz oluyor ya ne yapacağım bilmiyorum bana bir akıl verin size de böyle mi oluyor neyden kaynaklanıyor bu bilmiyorum ya zayıfım ama dev gibi karnım var ya şaka gibi