Kızlar merhaba yarın sabah uçakla ankaraya iniceğim çok yakın arkadaşımın düğünü için 15 aylık oğlumla birlikte gidiyoruz eşim işinden dolayı bizimle gelemiyor malesef. İlk defa biniceğim bnde sizler daha önce bindiniz mi havaalanına kimseyi almıyorlar die biliyorum tek başıma oğlumla olucam orda çok bekletıyolar mı nasıl oluyor tecrübeleriniz neler anlatırsanız çok sevinirim 😊