ozlemurk hayır hiçbir zararı olmaz. Ben burnunu yeterince açamadığım için o dönem hastanelik olmuştuk o günden beri hala her gece yatmadan 2 cc bir burnuna 2 cc hir burnuna sf veriyorum yanlara yatırıp, dhaa sonra yüzüstü çevirip pat pat yapıyorum. burnu çok doluysa aspiratorle çekiyorum daha sonra ama o size gerekmeyebilir duruma göre bakarsınız. doktorumuz o dönem acilmiyorsa 20 dakikada bir bile yapabilirsin demişti hasta olursa vs. ama günde birkaç kez mutlaka açın. tıkanıklığı fark etmeyi beklemeyin