atlas1655 Merhaba güzel anneler benim bebegım prematüre şuan düzeltilmiş ayı 4.5 aylık desteklı oturtmaya başladık mama sandalyesine ne zaman oturtabılırım🥹🥰 kucakta ve koltuk kenarın da hamdolsun dik oturabılıyor 🤲🏻🥰
gratell atlas1655 maşallah 🩷ek gıdaya geçiş yani 6. Ayda oturtabilirsiniz zaten şuan mama sandalyesi için erken
sfnr0 atlas1655 doktorumuz 5. Ay civarı oturtmaya başlayın demişti. Yani destekli oturması iyice kuvvetlendiren sonra baslayabilirsiniz. Sonuçta oda destekli oturtmaya giriyor.
ipeksmom02 atlas1655 6. aydan itibaren başlayabilirsiniz daha öncesinde oturtmak bacak kaslarının gelişememesine neden olabiliyormuş🙏🏻bizde bir kaç gün sonra 6 aylık olucaz yavaştan başladım oturtmaya🙌🏻
atlas1655 ipeksmom02 maşallah sağlıcakla büyütün bunj hiç duymamıştım bende önumuzdekı ay oturtmaya başlarız diye düşündüm ama riske atmayım o zaman 🥹❤️
sfnr0 atlas1655 artık çocuğunuz destekli ve dik oturmaya başlamış neden zararı olsun. 3 aylık bebek için zararlı evet ama 5, 5.5 aylık bebek için zararlı değil
ipeksmom02 atlas1655 çok teşekkür ederim sizde sağlıkla mutlulukla büyütün bebişinizi🥰 zaten oturdum mu hoşuna gider kendi kendine oyalanır😍
urazmomy 3 aylıkken kucakta oturtmaya başladım 5. ayına girince mama sandalyesine oturttum bebeğinizin isteklerine göre hareket edin benimki 3 aylıkken kafayı kaldırıp oturmaya çalışıyordu
atlas1655 urazmomy teşekkür ederim benımkı de sımdı kendısı kalkmaya çalışıyor önumuzdekı ay takip ederim bende ❤️