Tadımlarla 3 gün kuralıyla ilerledim kanlı kaka veya döküntü görmediğim için alerji yoktur diye farzedip devam ettim ama gazı var sık sık gaz çıkarıyor bu katı gıdaya geçtiği için mi böyle yoksa verdiğim şeylere alerjisi ve hassasiyeti var da gaz mı yapıyor? Bu besinlerin ne olduğunu bulup vermemeli miyim