esmagzl Dondurucudaki sütleri ne kadar süre muhafaza ediyorsunuz benim 3 ayı geçmiş tarihli sütlerim var ne yapıcam bilemedim atsam mı
EfBiCo esmagzl bna doktor 1 sene geçmediyse birşey olmaz dedi ben 7-8 ay’ı geçmiş sütlerimi dahi kullandım. Önceden 1 seneydi sonra 6 yaptılar dedi şimdi 3 ay diyorlar dedi. Ama 1 seneye kadar verebilirsin dedi verdim bende
Linam88 esmagzl eğer bebeğiniz ek gıdaya geçmişse tadım yaptığınız besinleri yumuşatmak için kuallanabilirsiniz mesela ben havuç haşlardım ezerdim çatalla üzerine sütümden döker yumuşatırdım o şekilde çok güzel yerdi bebeğim
esmagzl EfBiCo bunu duyduğuma sevindim ilk günler süt fazla geliyor diye sağdım ama biberon tutmadığı için veremedim 6 7 ay oldu. Bi deneyeyim ziyan olacak