momysskaan ya şöyle diyim, şu an oturduğumuz ev eşyalı bu yüzden biraz gönlümüzce olsun istiyoruz ha tabi istediğimiz ürün beğendiğimiz bir şey olur ikinci elde olur kötü durumda değildir gidip sıfır almayız bu durumda. Öyle ay ikinci el olmasın diyen biri değilim zaten beğenelim edelim kafasındayız. Tabi öyle bir şeyde çok az denk gelir diye şu an sıfır bakıyoruz, neden ki