salihahncrl [silindi] zeytinyağı sürüp streç film ile kapat sürekli telrarla bunu ama krem alabilirsen ikisini bşr dene
tugceco [silindi] garmastan pomat alın eczaneden onu sürün üstünü buzdolabı poşeti kesin koyun ya da streç inanılmaz iyi geliyor
alperenefe Benim de yarilmisti yara olmistu yani kopacakti nerdeyse genel cerraha yönlendirdiler gittim göz merhemi verdi antibiyotik ne alaka dedim öyle deme dedi hemşire antibiyotik dedi gerçekten çabuk iyileşti şükür onceis tam bir izdirapti
alperenefe [silindi] benim ki çok derindi yani o yüzden gittim sağlık ocağına gidin yara kremi yazar emiyorsa eğer emzirmeden önce yıkayıp kurulayın öyle emzirin
kzynannsi Lansinoh kullanıyorum ilk günden beri her emzirmeden sonra pirinç kadar sürüyorum şuana kadar yara hiç olmadı yumuşatıyor rahatlatıyor kesinlikle öneririm canım bende yeni anneyim 2 aylık bebeğim çok araştırdım bu iyi geldi bana çok şükür
[silindi] kzynannsi benimki nerdeyse 10 aylık dişleri var ve ısırdı kanattı geçti sandım tekrar nüksetti
alperenefe [silindi] kendi sütünü sık sür kuruyana kadar açık tut yoksada fön Makinesinin soğuk kismi ile kurut sık sık yap iyileşir
alperenefe [silindi] rica ederim faydasını görürsün İnşaAllah ben catlaklarda öyle yaptım faydasını gördüm