Prenses_isabella Bi video çıktı karşıma martı tag yasalaşsın diye ve binlerce yorumda herkes desteklemiş. Sizcede yasalaşması bizim yararımıza olurmu?
Mazikeen Prenses_isabella kesinlikle yasallaşması lazım taksi plakası sahipleri yüzünden taksi fiyatları çok yüksek taksiciler ne olduğu belirsiz insan dolu yolcu almama cabası
Show_must_go_on Prenses_isabella Kesinlikle kızım ile genelde kullanıyoruz hem uygun hem gelen araba belli sistemde, müşteri puanı var az puanlıysa iptal ediyorum mesela diğer türlü kim basıl bilemiyoruz
Deletedmom_1111 Prenses_isabella bence yasalaşsın eşimde yapıyor daha uyguna oluyor hemde insanlara ek iş imkanı sağlar
Prenses_isabella Mazikeen Taksiciler iyice cozuttu. Kışın ortasında bebeğimle yakın mesafe diye bizi almayan çok oldu. Bende açıkçası yasalaşmasından yanayım. Ama böyle bişeyi yaparlarmı bilmiyorum.
meraliredam Rekabet hizmet kalitesini arttırır.Kesinlikle destekleyenlerdenim.Kimsenin tekelinde olmamali hiçbir sektör..
Prenses_isabella Deletedmom_1111 Bir çok insann bu işte çalışıyor şuan. Eşimde çalışmak istiyor ama korkuyor. Baya bi ceza veriyorlarmış. Hem arabana el konuluyormuş hem para cezası veriliyormuş. Göze almaya değermi bilemedim.
Mazikeen Prenses_isabella taksicilerin ne olduğu belli değil ben ve eşim sürücü olarak kayıt olduk sabıka kaydı bile istiyor ama taksiler öyle mi itlisi Bitlisi taksicilik yapıyor
Prenses_isabella Mazikeen Evet evet eşimde kayıt yaptırmsk istedi baya bişeyler istemişler eşimden. Çok iyi böyle olması.
lavinia00 Destekliyorum kesinlikle ve yasaklaşınca takcilerin işi kesilcek diye bir şey yok herkes bir şekilde nasibini alır☺️👌🏻
ArvenMom Ebrarkolcetin en son yasaklanmıştı şuan varsa ne güzel ama yurt dışında ki sistem gibi değil aslında anlatmak istediğim o
ENERCII Prenses_isabella ben kullanıyorum çok da memnunum. Taksicilerin keyfine göre hareket ediyoruz resmen. Arıyorum boş aracınız var mı diye bana nereye gideceksiniz diyor. Kısa mesafe olursa götürmüyorlar veya karşıya gitmek istedim zaman da götürmüyorlar. Bu yüzden tag yasallaşsın 👏🏻