Serpil51 Siyah saça açıcı kullanmadan hangi renkler güzel tutuyor bilgisi olan var mı birde marka olarak hangi boya iyidir
myarenb Serpil51 garnier 7N rengini kullanıyorum ışıltılı bal rengi gibi oluyor simsiyah saçımda çok memnunum
Serpil51 Umutdamla20 post sahibi benim , diğer öneren kişi yazmış bal rengi gibi oluyor diye bende merak ettim özelden atarsa bakacam inşallah
myarenb Umutdamla20 saçım siyah zaten benim kendimde esmerim hatta baya güzel açıyor yani sarı gibi değil tabi ışıltılı kahve oluyor
Serpil51 myarenb bende öyle ya zaten esmerim saçım da siyah olunca kapkara gözüküyorum sanki hoşuma gitmiyor, peki kaşınıza işlem yapıyor musunuz yoksa siyah mi kalıyor