Woman35 bizimkisi de ilk denemelerde hep oynamak istiyordu , hatta ben salonda tutuyordum işte görsün bilsin diye, hep de anlatıyordum soruyordum çiş yapacak mısın diye ama o oyun oynuyordu . Şuan 3 yaşına girecek, oynamayı bıraktı . Çiş için oturuyor. Yani bence herşeyin bir zamanı var sanırım.