atesarp Kızlar bu test sonuclarindan anlayan varsa bilgilendirebilir mi beni Ige degerinin 9.5 aylik bir bebek icin bu derece yüksek cıkmıs olmasi normal mi
butterflyy_ atesarp sanki eksik birşey var ilk fotoğrafta yumurta beyazı vs yazan yerde artı ➕ işareti tıklayıp bakar mısınız
atesarp butterflyy_ ya en azindan alerjik bebek anneleri bu IgE degerini bilir diye düsünüyorum malum pazartesiye kadar gidemicem icim icimi yiyor 0-15 referans 17.500 yaziyor
butterflyy_ Gerçekten kimsenin bilgisi olmaz olamaz akşama kadar kızım alerji oğlum alerji diye post açıyorlar test yaptıranlar dolu
atesarp butterflyy_ onlarda referans degeri vermeden 0.10 yaziyor sadece e nabizdan baktim kirmiziyla belirtilmemis sadece IgE kırmızı
butterflyy_ Bizde yumurta alerjisi çıktı aşırı döküntü kanlı kaka vardı yumurtayı kestim 2 ay oldu yeni yeni geçme belirtisi alıyorum bebeğimden
atesarp butterflyy_ sizn IgE 160 mis bizimki cok asiri yüksek gibi ama yumurta süt buğday yazan kısımlarda herhangi bi veri yok bizde