Eymenaysegul kesinlikle yaptırılması gerektiğini düşünüyorum. Özellikle menenjit, çok ciddi sonuçları olan bir hastalık. Aşı karşıtlığına ben de aşırı karşıyım. Sadece imkanları olmadığı için yaptıramayanlar bu aşılara ücretsiz ulaşabilmeli. Her çocuk eşittir. Maddi durumu iyi olan bir aile için bile aşı, uygulama ücreti ve muayene yüksek bir fiyat oluyor cidden. Aşıya asla karşı değilim, ücretli olmasına karşıyım kısacası.