Merhaba kizlar 18 günlük bir bebeğim var iki göğsümde yaraydi sağlık ocağınin verdiği kremle sol göğsum iyileşti gayet güzel verebiliyorum ama sağ göğsüm çok kotu durumda ortadan ikiye ayrılmış resmen iki farklı delik okumuş ve süt akiyo ve iltihaplı bir kaç gün emmese iyilesicek aslında ama sütun kesilir falan diyorlar nasıl yapsam sizce sağip biberonla mi versem