handeozdmr Ebruefnan ben serum kullanıyorum ama Kore serumu kullanmadım hiç bu ara çok duyuyorum faydası var mı acaba
FettahMerve06 handeozdmr özelde iyi bir doktora da gittim bunun çaresi yok o saç dökülecek dedi 10 ayımız dayız 9 Ay da falan normal düzenime döndüm çok sinir bozucu iyi biliyorum ama geçecek sabredin
piyanistbanabirak handeozdmr valla benim 5 ay oldu daha dökülüyor hiçbir şey de yapmıyorum durur herhalde Saç açamaz olduk heryer Saç oluyor
handeozdmr piyanistbanabirak öyle valla bebeğimin elinden bile saç telimi alıyorum her gün ev süpür çok yorucu olmaya başladı
FettahMerve06 handeozdmr yok olmadı ama eski canlılığı da henüz gelmedi 4 ayda dökülme tam anlamıyla başladı 9 da düzeldi
cmag handeozdmr 9 aylık bebim oğlum hala saçlarım çok fazla dökülüyor biberiye suyu almıştım o biraz iyi geldi
Mmmmrrrrjjjj handeozdmr benim de bebeğim 5 aylık şuan iki aydır heryer saç elimi attıkça bildiğin hepsi birden çıkıyor normal diyorlar geçecekmiş ama bebek saçlarım da çıkıyor aynı zamanda bir tane yağ kullanıyorum bebek saçlarımı ona bağlıyorum