gulumm Dün gece vajinasinn yapışık olduğunu fakrettm bugün doktra gittik estriol die krem verdi başından geçen anneler sizdemi bu kremi kullandnz kac günde fayda eder 5gun sabah akşam sürün dedi
Elizabeth72 gulumm görümcemin kızınının da aynı sorunu var 5 yaşında geçen hastaneye götürüp açtırdılar
edefneee gulumm kızım 4. Ayda olmuştu bizde kullandık o kremden 1 haftada açıldı sürdükten sonra hafif gerdirme yapın açılıyor hemen sürekli kontrol edin tekrarlama yapabiliyor
gulumm nergiz4155 hafif ayirdiginzde delik varmı die bakın zaten yapışık olursa bilirsinz bır günde oldu bizim hayret ettm
sbo24 gulumm o krem kızımda kararma yaptı. Diğer doktorum vazelin sür dedi. Çok az sürüp açma hareketi yaptım. Çok az kaldı
gulumm salakmisincemilee ewet kullnyrm ilk kizimdada kullnmstm onda olmamsti doktrmz bezini degstrmemi önerdi slepy kullnyrdm